sábado, 21 de agosto de 2010

Granada





L'últim dia de rutilla ha estat a Granada.
Hem pujat al campanar de l'església de "La Merced", des d'on es té una vista panor`amica de tota la ciutat.
Hem dormit a l'hotel "San Martín, un hotel amb molt d'encant.
Tornem a casa... ei, no us penseu k dema estem a Barcelona (fins dimecres no arribem), ens referim al "Sueño de la campana", l'alberg k tant ens agrada.

Hem fet tots els trajectes amb bus públic, tal i com veieu en una de les fotos, i és una experiència k recomenem molt per conèixer una mica més la realitat del país i la seva gent. Ja explicarem anècdotes kuan arribem, k ja falta poc

2 comentarios:

  1. Ostia jo també he estat a Granada i no ens hem vist. Ja tinc títol per la foto de l'Enric quan se'n va sol "el llanero solitario cabalga de nuevo". El trobarem a faltar. Espero que feu bon viatge i ens veiem per BCN. Una abraçada als quatre ja que l'Enric sé que es un seguidor d'aquest blog i a la mínim que pugui ho llegirà.
    Dany.

    ResponderEliminar
  2. Collons Dany (si tu comences fort jo també)... acabo de fer quasi 20 hores de viatje en una furgoneta per uns camins impossibles per atravesar el país per la selva, tot per validar si una feina amb l'alfabetització ha estat tècincament correcte. Tot plegat ha estat molt intens...entre cansat i emocionat he mirat el blog d'aquests i quasi ploro al llegir el que has escrit...jo també et trobaré...us trobaré a faltar. I aquests tres són uns cracs... han fet una feinada i son estupendes persones... tinc sort de tenir una feina que m'agrada i uns companys interessants per fer-la...(i ara no sols parlo dels 3...). Un petonàs per a tots.
    Enric

    ResponderEliminar